Bij alles wat je doet: En wat vinden je klanten daarvan?

Ruim 25 jaar geleden heb ik de HTS Technische Bedrijfskunde afgerond. Daarna heb ik bij vele internationale bedrijven gewerkt op het snijvlak van techniek, commercie en management. Altijd heb ik de klant centraal gesteld. Vraag jezelf af bij alles wat je doe: waarom wordt je klant daar beter van, wat maakt hem blijer, wat verminderd zijn ergernissen. Mijn ervaring heb ik opgedaan bij kleine bedrijven met DGA’s alsook bij beursgenoteerde multinationals. Mijn meeste ervaring heb ik opgedaan in een zeer internationale omgeving in Europa, de Verenigde Staten, het Midden-Oosten en het Verre Oosten.

 

Mijn expertise:

  • Zeer brede ervaring in
    • Algemeen management
    • Strategie definitie en executie
    • Commercieel management
    • Waarde creatie voor de klant
    • Opzetten van verkooporganisaties
    • Marktontwikkeling van eerste verkenning tot volledige wasdom
    • Internationaliseren van verkoop
    • Opleiden en begeleiden van verkopers en verkoopleiders
  • Strategisch sparren met directies
  • Opstellen 1-5 jarenplannen

 

Graag help ik het MKB met mijn ervaring om sneller en beter aan te sluiten bij marktontwikkelingen, organisaties slanker en slagvaardiger te maken, en succes in Nederland te vermenigvuldigen in export. Dit kan in strategische sessies, als strategische sparring partner/coach of interim manager. Hoe kan u daar beter van worden?

Search