Mindsetting de basis van succesvol verkopen

Verbeter uw verkoopresultaat

Commerciële trainingen

Groepsgrootte

Groepsgrootte

Maximaal 10 deelnemers

Duur
Duur

1 dag

Voor wie?
Voor wie?

Voor iedereen die zich bezig houdt met commerciële contacten met klanten, waarbij een product of dienst moet worden verkocht.

Werkwijze

Werkwijze

Afwisseling van theorie en oefeningen gericht op de praktijk. Eigen ervaring en vraagstukken van deelnemers worden als input gebruikt. We maken gebruik van groepsopdrachten, individuele opdrachten en praktijksimulaties.

Resultaat
Resultaat

Door nieuwe inzichten zijn we steeds beter in staat onze gedachten in beeld te brengen en te sturen. Heel lang waren deze inzichten een terrein van de psychologie. Deze inzichten en technieken komen steeds meer en eenvoudig beschikbaar voor een breder publiek. Zeker voor verkopers en managers zijn dit belangrijke inzichten die de verkoop met sprongen vooruit kunnen helpen. Verkopers die echt een stap vooruit willen maken in hun carrière hebben deze inzichten nodig om weer nieuwe stappen vooruit te kunnen zetten.

Programma
Programma
  • Wat zijn de verschillen tussen beperkende en vermogende overtuigingen in verkoop?
  • Hoe kunnen wij beperkende overtuigingen herkennen?
  • Welke beperkende overtuigingen kunnen wij bij onszelf en bij veel verkopers herkennen en wat zijn daar de gevolgen van?
  • Hoe kunnen wij beperkende overtuigingen herkaderen tot vermogende overtuigingen?
  • Wat zijn de voordelen van vermogende overtuigingen en hoe zorgen dat wij deze op een goede manier onderhouden?
  • Hoe kunnen wij deze beperkende overtuigingen bij klanten en collega’s ook herkaderen, zodat ze mee gaan denken in plaats van ons onbewust tegen blijven werken?
  • Praktijksimulaties om de inzichten en kennis om te zetten in vaardigheden.
  • Invullen verzamelstaat en het maken van afspraken.

Investering afhankelijk van groepsgrootte en aantal dagdelen.

Search